I was a dreamer before you went and let me down.


Hej. Har ni tänkt på hur fort saker kan förändras? Samtidigt som vissa saker tar en sådan lång tid att det inte känns som att det är möjligt...

Du kan känna riktigt hopp, glädje, kärlek. Och sedan på några minuter så är allt borta. Sedan kan det vara tvärtom. Ena stunden är livet en plåga, och sedan kommer något, oftast en person, som gör livet värt att leva igen. Och enligt min åsikt så är det ren skit. Att man ska behöva vara beroende av att andra människor ska göra en glad. Hur fort känslor flammar upp, och sedan bleknar...

Kommentarer
Postat av: e

jag ser att du gillar one tree hill, de är så jävla bäst! :D

2009-02-06 @ 14:17:43
URL: http://ebjurling.blogg.se/
Postat av: lovisa

nytt nytt nytt på bloggen och jag kan nt hitta din kommentar?? :O :D kom igen o följ min blogg på bloglovin.com, du kommer älska den!

kram :)

2009-02-07 @ 14:35:35
URL: http://lovisafrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0