Bröllops duellen.


Har precis vart och sett Bröllops duellen. Älskar skådespelarna och det var vissa komiska moment. Men denna förutsägbarhet, jag har svårt för filmer som jag redan kan lista ut slutet av när den precis har börjat. Då sitter jag bara där och väntar på att de ska göra precis som jag vet att de kommer att göra.

Innan bion var jag och Cecilia på stan, köpte presenter till Anna, lite småsaker, choklad bland annat. Sedan spenderades resten av tiden på B-king där vi satt och kommenterade alla människor som gick förbi. Alltså har jag haft en bra dag, men är riktigt trött nu. Måste dock plugga en aning, men när måste man inte det?

Puss.

Kommentarer
Postat av: micka

jag tycker den filmen var extremt förutsägbar, den hade inget eget :/ träligt.

2009-01-29 @ 00:50:07
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0