Jäklacne.


För det första är det riktigt störande att alla som gör reklam för acneproblem och sådant själva inte har en endaste jävla finne.
För den andra så har min kropp inte bara bestämt sig för att totally förvandla mitt fejs till ett finnparadis. Nejnej, jag ska också få en gigantisk rödis mitt på nästippen. Och hur lätt är det är dölja? Jag kan då svara på det att det inte går att dölja!
För det tredje så är The Kooks underbara. Lyssna människor!
Och för det fjärde tänker jag nu klicka på Spara & Publicera och sedan täcka mitt fejs av en massa acnebotemedel.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: PERFEKTION

tack. de va just vad jag behövde höra. tack.

2009-01-25 @ 10:51:12
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: sandra

taack ^^



acne är ett helsike.. jag har själv inte nå problem med finnar däremot har jag probs med porer. Måste traska mig iväg på nå hälso butik och be om råd om nån bra creme.

2009-01-25 @ 17:33:43
URL: http://sandraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0