Samhällskunskap.


Jag borde bli galen-förklarad. Jag borde inte få vandra runt utan uppsikt i korridorerna på min skola. Inte bara det faktum att min mun bara säger en massa sjuka och galna saker hela tiden. Jag har förvandlats till en finne, en gnällig och missnöjd finne.

Och jag kan inte måla, särskilt inte i perspektiv. Jag förstår inte hur min lärare tänkte när jag fick VG, denna flicka förtjänar inte det, ett IG skulle passa mig bättre.

By the way har jag ett gigantiskt prov imorgon som jag typ inte har pluggat så mycket till alls. Det är meningen att jag ska sitta och göra det vid datorn nu. Men vad gör jag? Skriver ett meningslöst inlägg i min löjliga blogg. Gud vilken misslyckad människa jag är.

Käka en massa kakor nu, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0