Tjena mittbena.



Jag har haft galet massa bloggar. Varje gång har jag tröttnat, slutat blogga, och sedan startat en ny. Men denna gång ska jag försöka stanna! Det är inte säkert att det funkar, haha. Men man kan väl försöka, right?

Nu till annat, jag har inte vart magsjuk på hundratals år (vilket betyder ca 5 år) och nu verkar det som att det inte ska få bli något år till. Hela dagen har jag känt mig sjuk, känner mig själv tillräckligt för att veta att något inte stämmer. Mår illa hela tiden. Men ska snart sätta i mig några pepparkorn (som visst ska göra susen mot magsjuka) och ignorera att min kropp inte mår bra. Jag vägrar alltså att bli sjuk...precis som man protesterar mot låga löner så protesterar jag mot magsjuka (inte värst bra jämförelse, men ni fattar)!

Hej då till alla galningar där ute.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Svar: Har du inte? :o Tro mig, det är jättegott! Det smakar inte som vanliga morötter :)

2009-01-20 @ 18:50:15
URL: http://patricias.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: Jag med :)

2009-01-21 @ 21:46:02
URL: http://becoolsodapop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0